مسکن مهر پرند . افتتاح 10 هزار مسکن مهر شهر پرند در مهرماه سال جاری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه

مدیر عامل شهرهای جدید از پروژه های مسکن مهر شهر پرند بازدید و از روند ساخت و ساز
واحد های مسکن مهر این شهر  با خبر شد.

 

در این بازدید که مهندس سعید صابونی مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند و عضو هیأت مدیره شرکت عمران پرند و سایر معاونین و مدیران شرکت عمران شهر پرند وی را همراهی می کردند، از پروژه های انبوه ساز  کیسون، سابیر بین الملل، فرابتن، آرش آرمه بازدید بعمل آمد و وزیر راه و شهرسازی در خصوص زمان تحویل و آماده سازی تأسیسات زیربنایی این پروژه ها با مدیران انبوه ساز به بحث و تبادل نظر پرداخت و جهت تسریع در آماده سازی پروژه های مسکن مهر اقداماتی را جهت پیگیری در دستور کار شرکت عمران شهر پرند قرار داد.

 نیکزاد در حاشیه این بازدید از سومین مرحله افتتاح در شهر پرند خبر داد و گفت: در تاریخ 25 خردادماه سال جاری و در معیت رئیس جمهور کشورمان 10 هزار واحد مسکن مهر شهر پرند در دومینمرحله به بهره برداری رسید که با توجه به آماده بودن 10  هزار واحد مسکن مهر شهر پرند همراه باتاسیسات زیر بنایی امید است در مهرماه سال جاری 10 هزار واحد مسکن مهر دیگر این شهر به بهره برداری برسد. مشکلات تأسیسات زیربنایی مسکن مهر پرند برطرف شده است وی با بیان اینکه مشکلات پیرامون تاسیسات زیربنایی شهر پرند مرتفع گردید ه است تصریح کرد: با هم فکری دولت و وزارت خانه های مربوطه، هم اکنون مسئله گاز، تلفن،آب و برق و سیستم فاضلاب در شهر پرند تامین شده و ما امید واریم پروژه های مسکن مهر را در سال 1391 به انجام برسانیم اما در حال حاضر به فکر ساخت مساجد و مدارس این شهر هستیم که در این راستا 14 مسجد و 14 مدرسه در دست اقدام است.

نیکزاد از آماده بودن 50 هزار و پانصد پروژه مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و گفت:هم اکنون مسکن مهر شهرهای هشتگرد، اسلامشهر، پرند، استان سمنان،آذربایجان  غربی، آذربایجان شرقی و چندین استان دیگر با تمام امکانات زیر بنایی آماده افتتاح می باشد که به دلیل همزمان شدن هفته دولت با اجلاس جنبش عدم تعهد، کار افتتاح را در زمان دیگری انجام خواهیم داد و پروژهای مسکن مهر پرند نیز یکی پس از دیگری با تمامی امکانات افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

در شهر جدید پرند 95 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت و ساز است که حدود 12 هزار واحد آن به بهره برداری رسیده است ؛ در بازید امروز وزیر راه و شهرسازی به منظور تسریع افتتاح دیگر پروژه های مسکن مهر این شهر نیکزاد وعده داد تا هر 15 روز یکبار از روند ساخت و ساز مسکن مهر شهر پرند بازدید داشته باشد.

منبع : روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , ممسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1223
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 12 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');